...συνδέοντας τη Φυσική Λυκείου με την πραγματικότητα !
Μετάφραση από το πρωτότυπο και νοηματική απόδοση στα Ελληνικά
(Ματούλα Γιανναρέλη-Γιώργος Ζησιμόπουλος)
Cite as: Phys. Teach. 58, 150 (2020); https://doi.org/10.1119/1.5145400
Published Online: 19 February 2020
Trevor C. Lipscombe, and Carl E. Mungan
Τελευταία Ενημέρωση (Σάββατο, 24 Απρίλιος 2021 20:09)
Τελευταία Ενημέρωση (Σάββατο, 24 Απρίλιος 2021 15:14) Πόση ζάχαρη έχει ο αγαπημένος σας χυμός; Πόση ζάχαρη έχει ο φυσικός χυμός πορτοκαλάδας; Τα ανθρακούχα αναψυκτικά έχουν την ίδια ζάχαρη συγκριτικά με τα μη ανθρακούχα; Μπορείτε να απαντήσετε ακόμα και ...εντός κουζίνας!!!! Τελευταία Ενημέρωση (Σάββατο, 24 Απρίλιος 2021 14:56) Για τα μαθήματα Χημείας και Βιολογίας σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε στο ΕΚΦΕ πειραματική διαδικασία με τη χρήση των αισθητήρων πίεσης του ΣΣΛΑ (LoggerPro, dbLab), βασισμένη στο φαινόμενο της αλκοολικής ζύμωσης. Ένα μέρος των πειραμάτων βιντεοσκοπήθηκε, ενώ τα αποτελέσματα που κατέγραψε το ΣΣΛΑ χρησιμοποιήθηκαν ποιοτικά για το Γυμνάσιο και ποσοτικά για το Λύκειο στα ακόλουθα ΦΕ. Σας προτείνουμε να δώσετε πρώτα το ΦΕ για την αλκοολική ζύμωση. (Γυμνάσια και Λύκειο) Μελέτη αλκοολικής ζύμωσης (βιντεοσκοπημένο πείραμα στο ΕΚΦΕ) Για τους μαθητές του Λυκείου στη συνέχεια σας προτείνουμε να δώσετε το πιο κάτω ΦΕ ΦΕ Μεταβολικός ρυθμός δράσης ζυμομυκήτων Οδηγίες για τους Εκπαιδευτικούς Για τους μαθητές του Γυμνασίου Τελευταία Ενημέρωση (Τρίτη, 02 Φεβρουάριος 2021 10:01) Εφαρμόζοντας ένα ΦΕ στην εξ αποστάσεως σύγχρονη εκπαίδευση, απαιτείται αφενός ένα κατάλληλα βαθμονομημένο videoπείραμα και αφετέρου η κατάλληλη προετοιμασία των μαθητών ώστε να είναι δυνατόν να καταχωρίσουν πειραματικές τιμές και να δημιουργήσουν γραφήματα. Περιγραφή κυκλώματος
Μετρήσεις
|