Αρχική Σελίδα Πληροφορίες

Γενικό Λύκειο

file icon pdf 2020_21 lyk phys-chem-biol.pdf

file icon pdf 2020-21 erg asg a_b lyk.pdf

file icon pdf 2020-21 erg ask g_lyk.pdf

Επα.Λ.

file icon pdf 2020_21 Erg Ask epal.pdf

 

file icon pdf 2020-21 odhgies phys-chem-biol gym.pdf

file icon pdf 2020-21 gym_odigies_geologia_geografia.pdf

file icon pdf 2020_21 Erg Ask Gym.pdf

 

 

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το Απόσπασμα Πρακτικού 2/10-01-2020 του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.,

εγκρίνουμε τον 34ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας (Π.Μ.Δ.Χ.) που προκηρύσσει η Ένωση

Ελλήνων Χημικών (Ε.Ε.Χ.) το Σάββατο 28 Μαρτίου 2020 και ώρα 8.30 π.μ.

Οι ενδιαφερόμενοι μαθητές/τριες θα πρέπει να καταθέσουν σχετική γραπτή δήλωση στον/στη

Διευθυντή/ντρια του σχολείου τους μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου 2020......Περισσότερα ΕΔΩ

 

Απόφαση (22-11-2019) σχετικά με τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/panelladikes_7.pdf

ΣΤ. Φυσική, Χημεία

Για την εξέταση των μαθημάτων «Φυσική» και «Χημεία» της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας , ισχύουν τα εξής:

Στους/στις υποψήφιους/ες δίνονται τέσσερα (4) θέματα που έχουν την παρακάτω μορφή:

α) Το πρώτο θέμα αποτελείται από ερωτήσεις, με τις οποίες ελέγχεται η γνώση της θεωρίας σε όσο το δυνατόν ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης.

β) Το δεύτερο θέμα αποτελείται από ερωτήσεις, με τις οποίες ελέγχεται η κατανόηση της θεωρίας και η κριτική ικανότητα των υποψηφίων και συγχρόνως οι νοητικές δεξιότητες που απέκτησαν κατά την εκτέλεση των εργαστηριακών ασκήσεων ή άλλων δραστηριοτήτων που έγιναν στο πλαίσιο του μαθήματος.

γ) Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση εφαρμογής της θεωρίας, η οποία απαιτεί ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών, θεωριών, τύπων, νόμων και αρχών. Η άσκηση μπορεί να αναλύεται σε επιμέρους ερωτήματα.

δ) Το τέταρτο θέμα αποτελείται από ένα πρόβλημα ή μία άσκηση, που απαιτούν ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάπτυξη στρατηγικής για τη διαδικασία επίλυσής του. Το πρόβλημα αυτό ή η άσκηση μπορεί να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα.

Η βαθμολογία κατανέμεται ανά είκοσι πέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα θέματα.

Ζ. Βιολογία

Για την εξέταση του μαθήματος «Βιολογία» της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας , ισχύουν τα εξής:

Στους/στις υποψηφίους/ες δίνονται τέσσερα (4) θέματα που έχουν ως εξής:

α) Το πρώτο και δεύτερο θέμα αποτελούνται από ανεξάρτητες ερωτήσεις που στοχεύουν στον έλεγχο της απόκτησης γνώσεων και της δυνατότητας παρουσίασης και τεκμηρίωσης θεμάτων σχετικών με την εξεταστέα ύλη και της κατανόησης από τον/την υποψήφιο/α βιολογικών εννοιών, διαδικασιών ή φαινομένων.

β) Το τρίτο θέμα αποτελείται από ερωτήσεις που στοχεύουν στον έλεγχο της ικανότητας του/της υποψηφίου/ας να αξιοποιεί θεωρητικές γνώσεις και δεξιότητες (ανάλυση, σύνθεση κ.τ.λ.) για την αξιολόγηση δεδομένων και την εξαγωγή συμπερασμάτων.

γ) Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα και στοχεύει στον έλεγχο της ικανότητας του/της υποψηφίου/ας να χρησιμοποιεί, σε συνδυασμό, γνώσεις ή δεξιότητες που απέκτησε για την επίλυσή τους.

Η βαθμολογία κατανέμεται κατά 25 μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα θέματα.

 
Περισσότερα Άρθρα...

Σύνδεσμοι