Αρχική Σελίδα Έργα - Συνεργασίες

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

διαρκούντων των ομοβροντιών των αντιμαχομένων μερών περί του δημιουργηθέντος(;) προβλήματος σχετικά με το Δ θέμα του πρόσφατου διαγωνισμού (και όχι εξετάσεων) ΦΥΣΙΚΗΣ, υπενθυμίζω κάτι που μάλλον έχουμε ξεχάσει(;;;)

Η ιδέα του Θέματος Δ (κύλινδρος που περιέχει μη περιστρεφόμενη μάζα) ΥΠΑΡΧΕΙ στο ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης (σελ. 19) - (Εργαστηριακή Άσκηση 4). Επίσης έχει επανειλημμένως σχολιαστεί στα σεμινάρια των ΕΚΦΕ κατά τη βιωματική εκτέλεση των ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ Εργαστηριακών Ασκήσεων, πρόσφατα αλλά και στο παρελθόν, το γεγονός ότι οι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ Εργαστηριακές Ασκήσεις δεν έχουν το νόημα των καταναγκαστικών έργων αλλά εκφράζουν το χαρακτήρα των Φυσικών Επιστημών. .

Για του λόγου το αληθές σας επισυνάπτω το σχετικό κείμενο (σελ 19).

.......θα μπορούσαμε ....να υπολογίσουμε .... ενός μπουκαλιού που περιέχει υγρό μέχρι τη μέση του; ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΑΤΕ την απάντησή σας. !!!!

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πόσοι το είχαμε διδάξει; ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/document/file.php/DSGL-C...

Γιώργος Ζησιμόπουλος

 

Στιγμιότυπα από το GP ΦΥΣΙΚΗΣ 2013

Ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία, χθες Σάββατο 13 Απριλίου, ο αγώνας επιστημονικού και τεχνολογικού πολιτισμού ? GrandPrix ΦΥΣΙΚΗΣ_2013, με τη συνεργασία των Σχολικών Συμβούλων ΠΕ04 και όλων των δομών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας (ΕΚΦΕ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΚΕΣΥΠ, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση).

Ο αγώνας έγινε σε δύο φάσεις, ενδοσχολικός με συμμετοχή περίπου 1000 μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και τελικός στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο  με τη συμμετοχή τριμελών ομάδων από 22 Γυμνάσια και 19 Λύκεια.

Από νωρίς η αίθουσα τύπου ήταν κατάμεστη από μαθητές, τους συντονιστές εκπαιδευτικούς, τους γονείς και όλους τους συντελεστές του GP 13.

Επιδίωξη του αγώνα ήταν μέσω του περιεχομένου και της δομής των ερωτήσεων να αναδειχθεί η αξία της κουλτούρας των Φυσικών Επιστημών, να καλλιεργηθεί η ικανότητα συνεργασίας και η άμιλλα μεταξύ των μαθητών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε στη διαδικασία των απαντήσεων τοπικό δίκτυο και αναπτύχθηκε ειδική πλατφόρμα ώστε η κάθε ομάδα να δίνει την απάντηση μέσω Laptop που είχε συνδεθεί με κωδικό ασύρματα στο τοπικό δίκτυο.

Παρευρέθησαν και απένειμαν  τα μετάλλια  ο αντιδήμαρχος παιδείας του Δήμου Πατρέων ,  η Προϊσταμένη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής  Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και η Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας η οποία παρείχε αμέριστη στήριξη στην όλη διοργάνωση των αγώνων.

Νικητές ήταν ΟΛΟΙ, τα μετάλλια όπως κατέκτησαν:

ΓΥΜΝΑΣΙΑ

9ο Γυμνάσιο Πατρών, ΧΡΥΣΟ

Γυμνάσιο του Μουσικού Σχολείου Πατρών, ΑΡΓΥΡΟ

4ο Γυμνάσιο Αιγίου, ΧΑΛΚΙΝΟ

ΛΥΚΕΙΑ

13ο Γενικό Λύκειο Πατρών, ΧΡΥΣΟ

Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Πατρών, ΑΡΓΥΡΟ

Γενικό Λύκειο Διακοπτού, ΧΑΛΚΙΝΟ

Δοκιμασία-Αγώνες ΛΥΚΕΙΩΝ

Δοκιμασία-Βόμβες Λυκείων

Δοκιμασία-Αγώνες ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ

Δοκιμασία-Βόμβες Γυμνασίων

 


ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟ GP ΦΥΣΙΚΗΣ 2013

ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΓΥΜΑΝΣΙΩΝ

file icon pdf GP 13 Gymnasia_1.pdf

ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΛΥΚΕΙΩΝ

file icon pdf GP 13 Lykeia_1.pdf

 

file icon doc GP_Διαδικασίες Ενδοσχολικού

 

ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

ΕΚΦΕ Πατρών: Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013

ΕΚΦΕ Αιγίου:   Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Αρχείο Ερωτήσεων 1

(ερώτηση-απάντηση)

Αρχείο Ερωτήσεων 2

(5 ερωτήσεις - 5 απαντήσεις)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΟΥ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ

file icon swf Χρονόμετρο

 

 

Παιδιά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !  Συνάδελφε Γιώργο ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !  Είμαστε ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ !

 

Κάθε μήνα δημοσιεύεται ένα "πείραμα" το οποίο δίνει αφορμή σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και όλους τους ενδιαφερόμενους, για:

Κατασκευή του προτεινόμενου θέματος, Ερμηνεία και Ανάλογες προτάσεις.

Οι κατασκευές καθώς και οι πειραματισμοί μπορούν να γίνονται στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Σχολείου ή και σε ιδιωτικούς χώρους.

Κάθε φορά που ολοκληρώνεται μια διαδικασία κατασκευής - δοκιμής - ερμηνείας, θα αποστέλλεται στο ΕΚΦΕ με e-mail το κείμενο της ερμηνείας του φαινομένου και θα ορίζεται ο τόπος και ο χρόνος επίδειξης της κατασκευής.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΚΦΕ

Επιπλέον εντός του Μαΐου το ΕΚΦΕ σκοπεύει να διοργανώσει εκδήλωση στην οποία θα παρουσιαστούν οι κατασκευές που έχουν γίνει από μαθητές και  εκπαιδευτικούς.

 

 
Περισσότερα Άρθρα...

Σύνδεσμοι