Αρχική Σελίδα

Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Φυσική» της Α΄ και Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου και της ομάδας προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β΄ και Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου. (ΦΕΚ 184/23-1-2015)

Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Χημεία» της Α΄ και Β' τάξης Γενικού Λυκείου και της ομάδας προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών της Γ' τάξης Γενικού Λυκείου. (ΦΕΚ 183/23-1-2015)

Τελευταία Ενημέρωση (Τρίτη, 27 Ιανουάριος 2015 15:12)

 

Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Αρχές Φυσικών Επιστημών» της Γ΄ τάξης της ομάδας προσανατολισμού των Οικονομικών?Πολιτικών?Κοινωνικών και Παιδαγωγικών Σπουδών Γενικού Λυκείου. (ΦΕΚ 180/23-01-2015)

Τελευταία Ενημέρωση (Δευτέρα, 26 Ιανουάριος 2015 19:04)

 
Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Βιολογία» της Α ?,Β ? τάξης
Γενικής Παιδείας Γενικού Λυκείου και της ομάδας προσανατολισμού
των Θετικών Σπουδών της Γ ? τάξης Γενικού Λυκείου (ΦΕΚ 154/22-1-2015)

Τελευταία Ενημέρωση (Σάββατο, 24 Ιανουάριος 2015 12:55)

 

Η ατομική θεωρία, μια από τις υψηλότερες κατακτήσεις του ανθρώπινου πνεύματος, για τους εκπαιδευτικούς είναι εύλογη και δεδομένη, αλλά για τους μαθητές του Γυμνασίου δεν είναι τόσο απλή υπόθεση.

Με το μάθημα που παρουσιάζεται εδώ επιχειρείται να γίνει η εισαγωγή στην ατομική θεωρία, στα πλαίσια του μαθήματος "2.8 Άτομα και μόρια" της χημείας της Β΄ Γυμνασίου με υπομονή και σεβασμό στην αντιληπτική ικανότητα των 14χρονων μαθητών. Τα οφέλη ίσως φανούν στα παρακάτω μαθήματα, όπως στην αναγραφή των χημικών τύπων, των χημικών εξισώσεων κ.λπ.

Εκτός από το σενάριο του μαθήματος Ατομική θεωρία Σημειώσεις για τον καθηγητή file icon pdf AtomTheor_Senario_B_Gym.pdfμια σειρά διαφανειών Ατομική θεωρία Β΄ Γυμνασίου file icon zip AtomTheor_Slides.zip και ένα πλάνο Ατομική θεωρία Πλάνο ισοστάθμισης file icon pdf AtomTheor_Plano.pdf στο οποίο οι μαθητές θα αναπαριστούν τις αντιδράσεις σε μοριακό επίπεδο, οι μαθητές θα χρειαστεί να έχουν μαζί τους ένα κουτάκι με πολύχρωμους συνδετήρες για να κάνουν τις αναπαραστάσεις τους εύκολα και ανέξοδα. Επίσης θα χρειαστεί ένα applet από τα PhET, ένας Η/Υ και ένας βιντεοπροβολέας.

Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα η αναφορά σχολίων από τη χρήση του σεναρίου αυτού.

Παύλος Σινιγάλιας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04

Τελευταία Ενημέρωση (Πέμπτη, 05 Φεβρουάριος 2015 22:06)

 

 

Σύνδεσμοι